09 märts 2009

Skype!

Ma ei taha siin kellelegi või millelegi reklaami teha, aga natuke kiidulaulu on ju südamest lubatud.

Tegin just oma elu esimese skype-kõne. Mitte, et ma tehnoloogiliselt mahajäänud olen, aga varem pole vajadust eriti olnud. Aga nüüd on sõber Kreekas ja internetivõimalus tal suhteliselt kadus.

Seni olen suhelnud lühikeste mobiilikõnedega, aga see on kallis ja sõnadel raha lõhn juures. Aga nüüd tema lauatelefonile teha 28-minutiline kõne, mis kokku maksab 7 eesti krooni - ikka päris hea! Sama hind, mis maksab üks mobiilikõne minut sinna.

Kui norida, siis heli oli muidugi veidi viletsam (metalsem), kui tavalise kõne puhul, aga mis sellest.

Ja isiklikult olen uhke ka selle üle, et ma suutsin ta telefonile kutsuda, rääkides (mailiga ettesaadetud teksti küll), aga hääldades kreeka keelt nii, et saadi ka aru, kes ma olen ja mida ma tahan :)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tere, Sven!
Soovin õnne, et Skype `i krediit avanes ja saadki helistada! :) Ise jändan tulutult juba üle kuu aja Skype`iga, et 25. veebruaril makstud krediit kõnede jaoks avaneks. Pole aidanud ka interneti-makse kviitungi koopia saatmine. Ühtegi tarka vastust, miks nii on, pole sealtpoolt saanud vaatamata sellele, et minu IT-asjatundjatest lapsed koos minuga ja ka minu eest selle asjaga tegelevad. Suhtlemiseks saab kasutada vaid inglise keelt, hädapärast loodetavasti ka saksa keelt, kuigi üks Skype´i poolsetest vastajatest oli keegi Jaan...Minu meelest on Skype`i telefonikõnede pakkumine hiilgav äriidee - kes viitsib kümnekonna euro kaotamise pärast kära tõsta? Teiseks - kas kusagil on näha ka kõnede hinnakiri või tuleb tagasiside kõnele kulunud raha/krediidi jäägi kohta? Pole ju ka välistatud, et makstud raha eest saab paar (lühi)kõnet pidada ja krediit jälle otsas - maksa uuesti! Oma kogemusest näen, et arupärimistele ei tule sealt mingeid konkreetseid vastuseid ja firma juhtkonna kontaktandmeid, pole ka kusagilt leida - täiesti umbne süsteem!
Aga jõudu õnnestujatele! :)
Merike Vaarandi

Sven Soiver ütles ...

Ma ei tea, milles teil probleem on. Minul avanes krediit kohe (paypaliga maksin) ning jooksvalt on konto väljavõttel näha ka, kui palju maha läks. Hetkel olen rääkinud paar lühikest mobiilikõnet eri riikidesse, mõned sms sõnumid üle maailma ja 3-4 pikka kõnet Kreekasse ning alles on 10 dollarist 7.