16 september 2008

Palun tõlget

Ilmselt kesknoored ei pahanda, et ma nende pressiteadet levitan. Ja kuigi mu blogi pole pressilist või portaal, ei suuda ma jätta seda siin kirjutamata. Ma lihtsalt palun tõlget, mida nad öelda tahavad, sest lugesin seda kaks korda, aga ei suutnud Sisu üles leida. Mida nad öelda tahavad ja mis on selle mõte peale bla-bla?

Kesknoored: isegi Liis Lass ei suuda reforminoori enam päästa!

Keskerakonna Noortekogu esimees Siret Kotka sõnul tsiteeriti teda SLÕhtulehes valesti ja jäeti loodetavasti ekslikult mulje, justnagu ei hindaks ta Liis Lassi meediaalaseid oskusi ja kogemusi.

Keskerakonna Noortekogu esimees Siret Kotka sõnul on tuntud seltskonnahing Liis Lass väga kogenenud meediaga suhtlemisel ja peaks seega mõistma, et ajakirjanikel on tendents, kas siis tahtlikult või kogemata, asjadest valesti aru saada ja vastupidiselt tõlgendada. "Minu seisukohavõtt ei olnud mingil moel suunatud Liis Lassi vastu, vaid koolitamata ja harimata noororavate vastu, kes minu üllatuseks polegi saanud Liis Lassi ja teiste arvestatavate meediafiguuride tasemel nõustamist ja koolitust, mis kesknoorte jaoks on harjumuspärane ja iseenesestmõistev,” lausus Kotka.

„Mul on kahju noor-reformaritest, sest mitte üksnes minule on silma jäänud reforminoorte tõsine intellektuaalne puudujääk ja eriti, mis puudutab meediavaldkonda, sest ega muidu poleks uudis Liis Lassi koolitusest noororavatele meedias sedavõrd suure lainetuse kaasa toonud. Samas on noororavate seis sedavõrd lootusetu ja ma ei usu, et isegi Liis Lass neid päästa suudab.”

Siret Kotka lisab, et vastus küsimusele, kust on reforminoored saanud ebaprofessionaalse käitumise meedia suhtes, on tegelikult väga lihtne.
„See kõik tuleneb sellise praktiku, nagu Liis Lassi ning ka teiste meediaga manipuleerimise alal tuntud professionaalide puudumisest nende koolitusüritustelt,” lisas Kotka.

„Meie koolitusi väisavad tuntud professorid, majandusinimesed ja teised oma ala asjatundjad, nagu näiteks Linnar Priimägi, Heido Vitsur, Ülo Vooglaid, Tõnis Saarts, Raivo Vare ja Liis Lass oleks ideaalselt värskendavaks täienduseks meid külastavate oma ala asjatundjate plejaadile,” tõdes Kotka. „Samuti vastab absoluutselt tõele, et mõned päevad tagasi saatsime Liis Lassile kirja siira sooviga kutsuda teda oma noortekogu koolitustele esinema, sest ta on meie huviorbiidis olnud juba pikemat aega.”

Kommentaare ei ole: