07 aprill 2008

küsimus

Lubasin siin mitte kirjutada isiklikke asju, aga ikkagi üks küsimus kummitab - kes üldse loeb mu blogi? Brita loeb, tema ükskord kurtis, et vähe kirjutan. Teised pole midagi öelnud.

Täiendus kell 21.35: Kais kurtis 2 tundi pärast minu esialgset postitust (peab ütlema, et mõningase solvumisega ridade vahel, kuigi ta nüüd solvub kindlasti natuke veel, et seda kirjutasin, aga ära solvu, eks), et teen talle ülekohut, arvates, et tema ei loe.

4 kommentaari:

Marina ütles ...

Hei!

Mina ka loen, kohe Reader karjub kui kirjutad:P

Ja väga põnev on, kirjuta veel:)

Anonüümne ütles ...

Üks pikaajaline ajakirjanik, kes ise ka blogib, aga hetkel anonüümsena kommenteerib :), sattus ka täna kogemata siia ja luges suure huviga. Asjalik, heas toonis blogi on. Küll ma tulen ikka veel lugema. Edu!

Sven Soiver ütles ...

Tänan. Lisaks googeldasin täna oma nime ja vaatasin, et mu blogile on vähemalt 2 viidet. See on vähemalt 2 rohkem kui ma lootsin...

Anonüümne ütles ...

Mina loen ka, nagu selgus :). vahepeal tükk aega ei lugenud.