07 november 2008

Milline autojuht on Savisaar?

Kuna Savisaared elavad Hundisilmal ja mina Kuusalus, siis Tallinna sõitmine tähendab ühe maantee läbimist. Ma ei tea, kas ma varem olen ka Edgar Savisaarega lähestikku sõitnud, aga täna ma panin seda igatahes tähele. Autonumbri järgi tundsin ära, sest ma olen oma töö jooksul korduvalt pidanud kuskil olema ja vaatama, millal Savisaar saabub, et talt midagi küsida.

Aga täna jah, kell umbes pool kümme. Kuskil Ruu küla kandis nägin tuttavat autonumbrit ja kui lugejad loodavad, et tuttavat numbrit nägin meeletu kiirusega tagant tulemas ja mööda tuiskamas, siis tegelikult oli vastupidi. Savisaar oli see, kes 90 km/h sõitis, mina olin see, kes talle järgi jõudis. Tema sõitis teisel rajal, mida tegelikult ei tohi. Ja mis oli äärmiselt tüütu.

Tüütu oli sellepärast, et ma pidin mõtlema nüüd sellele, et esiteks ei tohi ma esimesel rajal mööda sõita ja teiseks tähendaks möödasõitmine kiiruseületamist. Kõik teised muidugi tegid seda, aga mina mõtlesin kuni Jõelähtmeni, et kui ma nüüd mööda sõidan ja sellega kaks korda eeskirju rikun ja Savisaar (tegelikult oli neid autos kaks - Edgar juhtis ja Vilja istus kõrval) mu ära tunneb, siis on tal hea vajadusel ja tahtmisel mürgist märkust teha.

Kusjuures tagaolev auto ilmselt kirus meid, sest see minu mõtlemine blokkis natuke teed ära ning möödasaamiseks (kiirust ületades seega) pidi ta tegema järsu tõmbe kahe auto vahelt läbi.

Enne Jõelähtmet ma ikkagi sõitsin eest ära ja ta jäi minust maha, kuni Tallinna prügila juures on 30 piirang ja siis kogunesid kõik sel ajal olnud autod ühte troppi kokku. Pärast Maardu ärakeeramist (sealt edasi Tallinnani on täiesti mõistetamatul põhjusel 70 piirang (üks jupp ka 50km/h), kuigi tegelikult enamus sõidab 90-100 kilomeetrit tunnis, mistõttu oli politsei seal ükskord tervelt nelja autoga kahe kilomeetri peale) algas Savisaare autol uus noorus ja 70 alas sõitis ta 90-100'ga mulle kõigepealt järgi ja seejärel eest ära. Ma ise ka päris 70 ei sõitnud tegelikult.

Savisaare sõitmisega on meeles veel üks juhtum: ta kohtus Leedoga, meie kajastasime seda ning kasutasime katteplaaniks ka seda, kuidas Savisaar saabub. Pärast saadet vaataja helistab, et miks te ei öelnud, et ta valesti parkis. Meie ei pannud lugu tehes seda tähelegi. Järgmisel päeval siis krimiuudiste lõpetuseks rääkisime Allan Muugiga sellest valestiparkimisest eetris ja näitasime pilti. Pärast saadet vaataja helistab ja küsib, et miks me ei rääkinud sellest, et ta kõndis ka valesti üle tee. Seda ma polnud ise tähele pannud.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

"Savisaar oli see, kes 90 km/h sõitis, mina olin see, kes talle järgi jõudis. Tema sõitis teisel rajal, mida tegelikult ei tohi. Ja mis oli äärmiselt tüütu.
"

Täitsa huvi pärast: mis mõttes EI TOHTINUD sõita seal, kus sõitis?