14 aprill 2009

Savisaare ja EPL jätkuks

Täna potsatas postkasti Keskerakonna ja Savisaare uus avaldus teemal EPL. Kõigepealt avalduse tekstist peamine idee:

"Veebikülastuse statistika järgi suurenes avalehe vaadatavus enam kui tuhande külastaja võrra. /.../ Tulemus – Päevaleht lugejaid juurde ei saanud, mina sain toetajaid küll. Aitäh Päevaleht."

Esiteks, kust teab Savisaar Eesti Päevalehe statistikat. Aga ehk on mingi uudis, mida ma pole lugenud. Aga kuidas saab teha järeldust, et kes loeb, see kohe toetab. Enamus inimesi lihtsalt loeb. Mina olen täna näiteks lugenud Keskerakonna, IRLi, Rahvaliidu ja Roheliste avaldusi, rääkimata vist iga ministeeriumi pressiteateid - ega ma siis kohe nende nelja erakonna toetajaks hakanud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kesikud loevad sind nüüd toetajaks :D
Seega oled varsti värvatud :)))))))

Anonüümne ütles ...

miks te tv3 e uudistes pidevalt dozoore ja muid tühikargajaid näitate?nad ju ainult tähelepanu ihkavadki,tehke boikott nende kargamistele nagu kanal2 tegi,ühtegi uudist nendest luuseritest enam.